Lite uppdatering

Hej alla sötnosar!

Anledningen varför jag inte skrev någonting igår, var för att jag verkligen inte mådde något bra. Kämpade mig igenom dagen på jobbet och somnade jättetidigt på kvällen.

Idag försov jag mig - typ första gången i mitt liv! Och ändå hade jag sovit 10 timmar, haha. Stört. Tror det var för att jag mådde så dåligt igår! Idag är det dock lite bättre, känner mig fortfarande jättetrött och har huvudvärk, men jag har inte feber längre.

Ska snart hoppa in i duschen, och lite senare ska vi iväg till BEA och handla , då ska vi först och främst köpa vitamin- (och kankse järn) tabletter till mig, och då mår jag förhoppningsvis bättre och blir piggare och inte sjuk lika ofta. Och sen ska vi hämta ut mitt paket ifrån H&M som jag beställde förra veckan. Woho, mina fina nya kläder har kommit! Haha.

Just det. I tisdags var jag med Anna. Supermysigt! Vi var i globen och shoppade lite. Jag köpte ett par bruna strumpbyxor och ett lila skitsnyggt nagellack. Visar er sen när jag lägger upp bilder på H&M kläderna också.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback