Jätte mysig dag!

Pallar inte skriva så mycket. Har ont i huvudet och är as trött!

Idag var jag med Anna iallafall. Slutade klockan 13:45 så åkte till gullmars och skulle fixa en grej på UM innan, men när jag kommer fram så står det "öppet hus fullt, välkommer åter tis&ons" men den där kärirngen i telefonen sa att jag kunde komma tidigare under dagen .. Fuck också! Men a, vi åkte vidare in till stan då istället och så hittade Anna en jättefin klänning som hon ville ha på nyår, men självklart fanns den inte i hennes storlek. Vi letade runt på alla H&M inne i stan, haha. Så himla störande! Stackarn. Men hon kommer ha på sig nåt fint ändå, <3. Jag köpte en hemlig grej, hihi. Ni får nog se om jag inte lämnar tillbaka .. Sen bjöd Anna mig på tacobar! Tack babe. Jag har ju inte fått in min lön än, så känner mig så jävla pank, usch.

Min chef ringde lönekontoret idag, och inte fan har de ens fått in mitt papper om hur många timmar jag jobbat!! Så de måste typ ha försvunnit med posten eller nåt. Min chef ska komma in till jobbet imorgon och skicka in de igen .. MEN jag kommer fortfarande inte få lönen förns den 15e januari. Så himla surt.

Oj, blev ett rätt långt inlägg ändå, hah. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen ska jag sova. Först ska jag ringa och prata med Jonas, saknar honom! Min baby ♥

Längtar till nyår. Hoppas att allt blir som jag tänkt mig!
Chilla galet , love
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback