Hej alla sötnosar. Orkar inte gå i

0-49bf54ba87c792497d1512c62cde8c5b.png

Hej alla sötnosar. Orkar inte gå in och skriva på bloggen idag. Sitter och äter chips och dipp, dricker julmust och tittar på tv. Ska gå och lägga mig tidigt idag eftersom att jag öppnar imorgon. Men jag slutar tidigt då, och det är skönt på en fredag :-) måste köpa mössa och vinterskor på lördag sen! Haha. Det är så himla kallt. Jaja, nu ska jag titta på 2,5 men (det går inte att lägga till det där tecknet för halv, så det fick bli ,5.) Puss och godnatt.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback