Grattis Eric!

Sådärja.

Nu har jag duschat och smöjt in mig med världens bästa hudlotaion! ACO's brun utan sol. Något att rekomendera, den ger verkligen resultat. Promiiiiise, haha. Ska gå och lägga mig i sängen nu, och om någon timme kommer Jonas. Men då har jag säkert resan somnat .. Tur att han har nyckeln hit.

Nu får ha en trevlig helg allihopa. För det ska jag ha!
Btw, grattis till Eric som vann idol 2009. En värdig vinnare tycker jag.

Jag är fortfarande lite nervös.
Min första resa jag åker själv utan någon vuxen. Ska bli roligt, men lite läskigt också. Men någon gång måste ju bli första gången, right? Haha. Juste, Jonas är skitsöt! Han är ju på Dead by April (Inflames egentligen) och han vet att jag älskar deras låt Losing You - så han ringde mig under den låten. Åååh, miin sötnooos!

Jaja. Nu ska jag faktiskt sova! Ska upp tidigt. Imorgon åker vi klockan 08:15-08:30 härifrån. Och innan dess ska jag hinna fixa mig och packa det sista .. Såsom smink, fön och plattång osv. Puss alla sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Nice.. :)



Grattis till Erik!

2009-12-11 @ 23:39:45
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: malin

min pojkvänn är me på in flames :P dom är bra!

2009-12-12 @ 21:14:25
URL: http://malinannamariana.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback