Godnatt

Jag är lite stressad. Imorgon efter jobbet ska jag nämnligen:

- Växla pengar.
- Packa.
- Handla julklappar.
- Byta mitt minneskort till ett man kan ha i min nya kamera
(- Söka nytt jobb!!!!!!!!!!)

Shit, jag förstår inte hur jag ska hinna med allting. Men men! Förhoppningsvis följer Jonas med mig, så slipper jag stressa runt helt ensam, haha. Nu ska jag tvätta håret och sen ska jag lägga mig i sängen och sova, är så himla trött!

Idag har det blivit en massa tråkiga inlägg på bloggen! Men jag har sökt en massa jobb och kände att det fick gå före bloggen.. Imorgon börjar jag 07:30 och slutar klockan 15:30. Ja ja, ni får ha det så bra allihopa. Puss på er!
Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag gick i 8an :P så de är ett bra tag sedan :P



Den i stockholm :D

sla du gå'?



/amandavardet

2009-12-10 @ 21:45:29
Postat av: Erica

Växla pengar!? Var ska du åka nånstans? =)

2009-12-11 @ 12:13:43
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: hannah

tjaa snygg blogg, allt bra ? :)

2009-12-11 @ 12:13:52
URL: http://hanuut.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback