Förväntansfull

YEEES! Nu har jag bokat taxi till imorgon. Så slipper vi åka kommunalt när det är svinkallt ute, haha. Taxin kommer klockan 18, så vi är hos Leo vid 18:15, peeerfekt.

Är så spänd och förväntansfull över morgondagen. Vill sätta på mig mina fina kläder, smyckerna, sminka mig och fixa mitt hår. Ladda kameran och allt! Ååååh. Längtar.

Just det. Jonas och jag firar 2 år imorgon! Grattis till oss. Tyvärr får vi inte sitta brevid varandra imorgon, det är bordsplacering, haha. Så vi har delat upp alla lite så att alla ska prata med alla. Vi kommer ju bli rätt så många :)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback