ett kort inlägg

Hej allihopa. Det får bli ett litet kort inlägg idag!

Sitter och väntar på att tiden ska gå. Jag ska alldeles strax åka till Jonas pappa med min baby så ska vi äta middag där! Hinner inte duscha eller nåt, så jag får helt enkelt se skitig ut eftersom att alla söta barn på dagis har varit och kladdat med mat och pennor på mig, hahah.

Dagen har iallafall gått bra! Vi har inte så många barn nu eftersom att de flesta är lediga nu innan jul. Imorgon har vi bara 4a barn, haha. Så då ska jag sätta mig och göra lite pappers arbete till avdelingen också. Då blir mina kollegor glada när de kommer tillbaka ifrån julledigheten! Haha.

Neeej, nu ska jag lyssna lite på spotify innan jag åker.
Puss på alla sötnosar!

Mmmm, vad gott det ser ut!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback