en liten uppdatering

OMG. fy fan vad irriterad jag blev nu. gick in på en persons blogg, tänker inte nämna några namn. men fan vad patetisk en enda människa kan vara. det är så himla genomskinligt att du fortfarande känner nåt för henne.

aja, hur som helst. sitter och kollar på tv, mannen som talar med hundar! hih. har fått en massa julklappar idag på dagis också - en massa goooodis! så nu ska vi äta oss tjocka över julhelgen, haha. dagen har iallafall gått bra. vi har varit ute i pulkabacken och åkt lite med barnen, hah. de älskar verkligen det! sen lekte vi alla mina små kycklingar och törnrosa leken. har 9 arbetsdagar kvar där, sen går mitt vikariat ut. usch, det känns helt hemskt. jag kommer verkligen sakna de! men jag får komma och hälsa på lite då och då :)

min helg har varit helt underbar. jag har varken haft tid eller ork att skriva!

i fredags åkte jag hem till jonas och så lagade vi middag tillsammans och tittade på maaassa avsnitt av gossip girl. nu har vi 5 kvar att titta på tror jag, haha. sen blev jag jätte trött och jonas ville gå ner till wärdshuset så han gjorde det och jag gick och la mig.

i lördags åkte vi till stan med danne och jessica. vi skulle julshoppa och vi hittade riktigt bra saker! så nu är jag klar till alla, och det känns jätteskönt verkligen. jag köpte lite nya kläder som jag ska ha på mig på julafton (har bara en nyårs outfit kvar nu, haha) efter det åkte vi hem till mig och sen kom anna och så slog vi in lite julklappar och jag fick min av henne. en massa hudprodukter som luktar jättegott! tack bästavän, looove u.

igår (söndag) åkte vi till strängnäs och hälsade på mormor och mina mostrar. min moster ifrån danmark var där också med sin man och hennes 4 månaders baby. åh, min lilla kusin! han var så himla söt. har fotat men vet inte om jag får lägga upp, så  jag ska fråga sandra (min moster) om jag får det först, haha. annars så får jag ha de söta bilderna själv. han var verkligen pratglad och såå lycklig. lill plutten! saknar honom redan. säkert bara för att jag vet att vi inte kommer ses på ett tag nu. vi fick även lite julkappar också! jag fick ett par jättefina örhängen ifrån pilgrim av min släkt ifrån danmark och av mormor fick jag mascara och en ny parfym - escada magnetism - min favvo, hih! och av sofie (min yngsta moster) fick jag ett par björn borg trosor, så himla snygga!

jaja. nu ska jag fortsätta titta på tv och lyssna på spotify, sen ska jag måla naglarna.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback