DUBLIN VAR HELT SAGOLIKT

Jag lever, jag är hemma i kalla (och tråkiga) Sverige igen.

Orkar inte skriva så mycket just nu. Är hemma hos Jonas och ska sova! Har inte blivit så mycket sömn på de här dagar, haha. Men det är fan värt det! Vill lätt flytta till Storbrittanien, vem är på? Helgen har iallafall varit grym, paramore var underbara, och jag har världens bästa pojkvän.

Mer kortfattad kan jag nog inte vara just nu! Imorgon börjar jag klockan 08:00 och slutar 16:00. Efter det ska jag iväg och klippa mig! Hihi. Jaja, slänger upp bilder och allt sen. Har en massa med min grymma nya fina kamera.

Ska föna håret och platta det. Sen blir det sängen! Innan dess ska jag räkna rösterna för Veckans blogg också. Återkommer med vem som vann.

PUSS PÅ ER
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback