Avatar @ Rigoletto

Sådär. Nu har jag fixat mig, och är faktiskt liiite piggare! Älskar att byta kläder, sminka om sig och fixa håret så att man känner sig fräsh innan man åker iväg igen.

Har på mig en ny tröja nu som jag köpte utav min jobbarkompis dotter. Hon hade använt den 1 gång tror jag, men fan vad mysig den är! Tyckte att den passade perfekt att ha på nattbio, haha.

Såhär ser jag ut just nu (man behöver inte vara seriös på alla bilder .. ENJOY!):


Rosa tröja - Begagnad
Svart linne - Gina tricot
Jeans leggings - Bik bok
Kommentarer
Postat av: Amanda

man ser ju inte leggingsen? :)

2009-12-27 @ 01:41:30
URL: http://barfota.devote.se/
Postat av: elin borensved

hej ! förlåt att jag tjatar så , men har du skickat presentkortet än?

kram! /elin borensved

2009-12-29 @ 17:35:17
URL: http://elinborensved.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback