allt i ett

har precis ätit upp min lunch, haha. gjorde en färdigrätt eftersom mamma köpte nya igår. sitter och kollar å Tyra Banks show också. såg nyss en tjej som hade fått ett meddelande på facebook där en kille skrivit "hej. jag är din bror!" haha, fatta stört. jag hade nog trott att det var nåt psyko, men det var ju faktiskt hennes riktiga bror! lite häftigt.. och nu fick de träffa varanda i direktsändning. tufft!


Tyra Banks show, data och foood!


idag skippade jag jobbet.. mår fortfarande inte bra och känner mig helt slut i hela kroppen! men förhopningsvis ska jag till jobbet imorgon. idag skulle jag även ha ringt till vårdcentralen och bokat tid för hälsokotroll eftersom att jag har ont i huvudet nästan varje dag. så det ska bli rätt skönt att kolla upp det, även om jag är nervös för vad det kan vara! haha.

dessutom så måste jag ringa ungdomsmottagningen och boka tid. tänkte byta ppiller eftersom att de jag har nu suger! mitt humör svänger upp och ner och det tär på alla i min omgivning.. såg på aftonbladet att det kommit ett nytt ppiller och funderar på att testa de. Qlaria heter de och ska ha naturligt östrogen och samtidigt skydda miljön eftersom att det inte utsätter vatten och djur för samma östrogenpåverkan.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback