turn it up!

har precis klivit ut ur duschen. Jonas och Mattias är på fotbollsmatch och jag ska typ till stan sen tror jag, har ju fått hem mitt presentkort på gina tricot nu som sagt, och jag läääängtar tills jag får åka och shoppa lite. haha! dessutom så har jag hittar en tröja på bikbok som jag tror att jag ska köpa. den är skitfin :)

här kommer lite ego bilder ifrån gårdagen. UTAN SMINK.


min näsa ser asså sjuuukt stor ut på de här bilderna. men den är ju skitliten och söt egentligen. hihi! jag skulle visa hur lång min lugg hade blivit på de här bilder. just so you know!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback