svar till Elin!

a okej, annars får du jättegärna komma till Lund! det är strandfest där på lördag & kommer en massa folk. kom? :D jag och Jonas har egen lägenhter där så  du kan ju typ sova med oss då! svara snabbt, haha. vi åker imorgon & då kommer jag inte kunna se ditt inlägg. eller skicka sms, pussis vännen

har precis fixat iordning mig och ska ta en titt i resväskan. det är rätt mkt kläder alltså, haha. för liten resväska? ja! funderar på att byta handväska till en större så att ag får plats med lite mer där också. ska nog göra det.
Kommentarer
Postat av: BELLa

Ååh, jag sitter och lyssnar på Paramore!

Snacka om att man har minnen från låtarna :D

Crush crush crush ;) <3

2009-08-05 @ 15:30:27
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Elin

aa det låter skit kul, men jag måste nog hålla mig hemma lite, har precis kommit hit och måste göra mig lite mer hemastadd om du förstår :)

men ha det så kul. så hörs vi <3

2009-08-05 @ 19:35:32
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback