stan

har precis kommit hem ifrån F nu. och ska snart åka till bion med Jonas, ska bara fixa mig lite först. vi ska se den nya beck filmen! hoppas att den är bra. den verkar grym på trailern, haha. idag var jag i stan med Malin. vi kollade runt i en massa affärer och jag köpte bland annat:

- ljusa jeansleggings, vero moda.
- tröja, gina tricot.
- vitt och mörkrosa linne, gina tricot.
och sen en mascara! är jättenöjd.
(bilder kommer!)

däremot så har jag stört ont i halsen nu. hade skitont imorse men det blev bättre efter lite te.. men när vi kom till stan blev det bara värre och värre.. hehe! på söndag ska jag jobba däremot! hoppas att jag mår bättre då.

imorgon ska jag göra en hemlis. mihi! ingen får veta, inte ens Jonas! haha. fast han får ju reda på det förr eller senare såklart, hihi.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback