överraskning: resturang

har precis kommit hem till Jonas nu. den här dagen blev huuur lyckad som helst!

imorse vaknade vi hemma hos mig och jag hoppa in i duschen. sen gick vi upp och åt frukost och åkte efter det in till stan. och där gick vi först till NK eftersom att Jonas fick shoppingpengar igår :). sen fick jag ett sms där det stod att jag kunde hämta min mobil! gissa om jag blev överlycklig!!! så nu har jag en helt sprillans ny 715i, men hörlurar, ny laddare, usbminne, 8g minneskort (!!!). haha, fan vad glad jag blev! efter det gick vi till gina tricot. och jag hittade en skitfin tröja som jag ska köpa på söndag :) längtar!

vi var i stan till kl halv 5 för jag sa att 5 skulle vi vara hemma hos mig och "äta middag" innan "the thing!" haha. sen skjutsade pappa oss dit vi skulle .. en thairesturang! det var alltså min present till honom. haha, han blev jätteglad! sötnos.  vi åt varmrätt och efterrätt och blev huuur mätta som helst.

det blev en jättelyckad kväll iallafall! här kommer lite bilder ifrån middagen och igårkväll. (har ju äntligen hittat min digitalkamera sladd!)

igårkväll:


btw, jag möblerade om i mitt rum igår! haha.

idag:


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback