mobilproblem

har precis kommit ut ur duschen och ska gå ner och äta frulle. idag ska jag passa lilla F igen, ska bli kul :). juste, någon jävel ringde mig klockan halv 5 imorse. och det går inte att söka på nummret! wtf liksom? vem ringer halv 5.. fyfan. hur som helst så vaknade jag och hade skitsvårt att somna om, haha.

börjar bli lite otåglig för min mobil som varit inne på lagning i ca 2½ vecka snart. de sa att de skulle ta max 5 arbetsdagar innan de skulle höra av sig. yeah right, bullshit. och när man ska ringa de så funkar inte deras telefon så det bröts eller nåt. jag får väl åka dit och fråga hur det går för den. när jag var där senast (veckan efter jag lämnade in den) så låg den fortfarande kvar, kulkul. antar att det tar tid eftersom att jag antagligen ska få en ny modell eftersom jag lämnat in min mobil 4 ggr nu. hatar att alla nya och bra mobiler massproduceras och går sönder efter 1 vecka. men aja, det finns inte så mkt jag kan göra.

på lördag är det the voice! vilka ska dit?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback