min kusin är skitsöt!

är hemma nu och har precis fixat mig, najs! om ett tag kommer om våra gäster, hihi. kräftorna ligger uppe på diskbänken och tinar.. vi fiskade ju upp de för några veckor sedan så de har legat i frysen enda tills idag. idag har jag på mig mina nya jeans leggings också! älskar de. nu har jag både ljusa och mörka! vill logga in på datan istället (är inne på mitt w-lan) och ladda upp bilder.. men alla datorerna är upptagna! längtar tills jag får min egna. visst ja! jag har sett bild på min lill-kusin. bilden på honom hänger på kylskåpet.. fan vad söt han är!! en liten Luk/cas (vet inte om de ska stava med k eller c) eller William blir det, hihi. nu ska jag gå ner och kära ner mig ännu mer i bilden och önska att Sandra, Tore och lillen var här! vad ska ni göra idag? pussen.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback