michael jackson medley

fyfan vad underbar video. älskar bådas röster! vill börja på kör igen, då kunde min röst vara minst lika fin som hennes, haha. nej men seriöst, rösten blir iallafall grymt mkt starkare och allt. Rebecka, lust att börja igen? du, jag och kulturama igen!

och för er som inte vet så gick jag på kulturama 2 terminer tillsammans med Rebecka och sista terminen kom Bella med också. första gången vi hade uppvisning så kom Jonas, och det var även första gången vi träffades. sötnos, hihi. Bella och han satt och pratade på msn och fick för sig att han skulle komma. snacka om att jag blev nervös när jag såg honom kliva in i det lilla rummet jag skulle uppträda i. kändes som om jag stod där naken och sjöng och blottade hela min själ. men det gick bra och jag sjöng ut som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: BELLa

Haha UNDERBART!!! :D Yeah! <3

2009-08-17 @ 16:50:29
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: YAIYA

älskar detta!

2009-08-17 @ 21:21:21
URL: http://ymperia.com/yaiya
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback