lite uppdatering

godmorgon folket.

nu har jag precis fixat mig klart! och Jonas ligger i badet. jag sov här inatt eftersom att vi gick på bio igår med Kim  och Sofia efter jobbet. vi såg Linje 1 2 3 kapad! den var faktiskt jättebra, haha. rekomenderar verkligen den. efter jobbet åt jag och Jonas taco bar, mums! vi hade bara ätit lite lunch hemma hos hans pappa! våfflor, så gott.

idag ska jag till farsta och kolla lite. jag ska köpa:
- pads
- höstskor
- någon mysig tröja

och sen måste jag köpa ett månadskort! mitt går ut idag.. förresten så är det bara 6 dagar tills jag fyller år. woho!

här kommer lite bilder ifrån mobilen som jag inte har laddat upp ännu!


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback