lite shopping idag

godmorgon bloggen!

idag är ju uppe i skitbra tid tycker jag. klockan ringde 9, känn på den! jag har hunnit äta frulle, rakat benen, duschat och plockat ut diskmaskinen. mjau! idag tänkte jag åka in till stan och shoppa loss lite för min feta lön jag fick häromdagen. om jag hittar allt jag vill ha så ska det blir det här:

- tröja, gina tricot.
- vanligt vitt linne, gina tricot.
- kjol, (bara kanske), gina tricot.
- jeansleggings (ljusa), gina tricot.
- mascara, maybellines stiletto.
- foundation, isadora lift and cover.
- billiga skor, om det finns.

grymt va? haha. har tänkt på ett par converse.. men vet inte, känns inte riktigt som mig faktiskt. i och för sig så har jag aldrig haft ett par "äkta" men vi får se. efter stan ska jag hämta F med Malin. sista gången för mig, första för Malin. haha! och efter F ska jag på bio med Jonas. vi ska se den nya Beck filmen.

visst ja! igår jobbade jag, det gick bra tillslut. i början gick det huuuur trögt som helst. innan rasten hade jag bara EN såld!! men tilsist fick jag ändå 405kr. haha! det gillar vi. vilken raiseup liksom.

nej nu ska jag börja fixa mig tror jag.
ha det bra, pussen!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback