lite myspys

ligger i Jonas säng nu och väntar på att han ska komma upp ifrån badet, min lilla fisk! haha. idag har jag jobbat och det gick helt okej, kände mig inte helt i form, vet inte varför. men jag sålde iallafall för 225 kr idag och Jonas för 460 kr tror jag, kommer inte riktigt ihåg.

på torsdag fyller Jonas år, baby! och då ska jag göra tårta till honom. och även till Kjelle eftersom att han fyller år på samma dag, haha. på fredagen sen är Jonas bokad utav mig, då ska han och jag göra en speciell grej som vi aldrig gjort förut. så det ska bli roligt att se vad han tycker om det! haha. det är ju en hemlis så ni får inte reda på det förns på fredag eller lördag.

mamma smsade mig och sa att hon hade köpt 10 stycken galgar till mina garderober nu också. tjoho! haha. tror aldrig att jag blivit så glad över ett par galgar förut. men eftersom att jag rensade miina garderober igår och vi märkte att det inte räckte med galgar så köpte ju mamma 10 stycken nya. tack mami, i love u!

woho, nu kommer Jonas ut! nu ska vi kolla på film och äta popcorn.
pussis!
Kommentarer
Postat av: Maria

svar: Hon är ju fan helt rubbad alltså, haha!

2009-08-18 @ 12:27:40
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback