danmark & skåne

nu undrar ni säkert vad jag gör uppe såhär tidigt! haha, jo.  jag ska nämnligen passa lilla F idag!
btw så gick jobbet skiiiitbra igår jämnfört med hela juli. (då typ alla var på semester!) igår fick ag 450kr istället för 45kr som var typ MAX i juli. men nu verkar det som att folk har kommit tillbaka igen, skönt.

idag ska jag även packa till skåne och danmark. för på torsdag åker jag och Jonas till lund och hälsar på Leo och Amanda. och på lördag åker till alla fyra till danmark. ska bli skitskoj!

nej nu ska jag ta ut cykeln.
pussis!
Kommentarer
Postat av: Elin

kom till mig och hälsa på !

2009-08-04 @ 21:37:57
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback