Life is gooood

sitter hos Jonas. men han sover fortfarande, haha. han mamma kom tillbaka ifrån att handlat mat till oss imorgon eftersom att vi åker till Lund då. haha, hon är så söt. hon har köpt mat för 400kr. chips, läsk, mer, shark, risifrytti, banan, persikor, och nu håller hon på att göra kycklingsallad åt oss. så himla snällt! så imorgon kommer vi inte direkt svälta ihjäl på tåget iallafall, haha..

jaja, nu ska jag försöka få upp Jonas. sen ska jag beställa hem ett presentkort ifrån gratis-fashion på Gina tricot. gör det ni med, klicka på bilden nedanför!

Besök Gratis-Fashion.se
Kommentarer
Postat av: Terese

Slappa och ta de lungt :)

Jobbar du med?

2009-08-05 @ 12:24:59
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: bea

(svar)

vad kul! klänningen finns kvar än så länge, men två andra är intresserade så jag måste först se om någon av dem ska ha den... :)

du har för övrigt en väldigt läcker design :)

2009-08-05 @ 14:07:20
URL: http://beasmode.blogg.se/webshop
Postat av: bea

(svar)

såg att du kommenterat på tublinnet också :) det är ungefär som en S i storleken, ja :)

2009-08-05 @ 14:08:26
URL: http://beasmode.blogg.se/webshop
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback