lägenhet

hej alla söta! har precis kommit hem till Jonas ifrån oasen där vi träffade Leo. han har kommit upp ifrån skåne nu i några dagar och ska stanna tills onsdag. Amanda kommer upp imorgon. just nu sitter Jonas och Linus och försöker hitta på någonting att göra, hahaha. men Jonas tv har ju gått sönder så de vet inte vad de ska göra.

juste! imorgon ska jag och Jonas sova i Anna och Nicos lägenhet och vara kattvakter. wiihoo! och om 1 vecka ska vi kankse få bo i deras lägenhet i en vecka när de åker bort. ska bli jätteroligt! jag längtar verkligen tills man hittar nåt eget.

däremot så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon på dagen. nån som vill ses? :*
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback