kräftskiva

Jonas kom! haha. jag trodde inte det. helt plötsligt plingade det på dörren och så stod min älskling där ute! fan vad glad jag blev. haha, han skulle kanske ha träffat Kevin och hade inte svarat på det senaste smset jag skickade så jag trodde inte att han skulle komma! haha. men det gjorde han, sötnosen.

vi har ätit en massaaa kräftor och paj nu och försöker hitta på någonting att göra. vi skulle åkt till Dovas och träffat Kevin och hans kompis Marcus men sen skulle de dra ut och de pallar inte vi så vi ska göra nåt annat. kanske går ut på en promenad eller nåt.


måste bara säga att Jonas är världens underbaraste som man kan få. han har gjort mitt liv så himla mycket mer värt att leva. han är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista jag tänker på innan jag somnar. jag är så glad att få ha dig vid min sida, så glad att jag kan prata med dig om allt och så glad att det är just du och jag och inga andra. vi lärde oss av misstaget förut och den här gången ska det funka. du är mitt allt, älskling. jag är bara din!

 

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback