I know you want me!

åh, jag är så stolt över mig själv just nu! haha. jag har städat igenom båda mina garderober. det var ett bombnedslag innan! allt låg huller om buller.. men nu har jag rensat skitsnyggt och Jonas har fått en egen låda, som jag har hos honom :) förut var det en massa annat skit där i. har rensat ut en hel stor svart sopsäck med gamla kläder jag inte kan ha eller använder, och en stor ikea påse! hahah. snacka om att det var mycket kläder inne i mina garderober.

igår sov jag och Jonas som sagt hemma hos Anna och Nico. vi åkte till de vid 8 tiden och gick och handlade en massa mat. det blev mat för 195:- , haha. gott! vi köpte bland annat: 2 st färdigrätter till middag, (skulle egentligen ha ätit tacos men tiden rann iväg..), kex, chips med dipp, mjölk, varsin skit god yoghurt, 2 liter coca cola och chockladpudding med grädde! hahah. snacka att vi fettade loss igår. men det var mysigt! och det var jätte roligt att träffa lilla Baloo och Tiger igen.

idag har jag inte gjort speciellt mycket :) vaknade ju hemma hos Anna och Nico i deras sjukt sköna säng som man bara kan trycka på en knapp så åker den upp osv. haha! snacka najs. gick upp och bakade scones till mig och Jonas, mums! sen fixade jag mig och så åkte vi hem till mig sen. efter middagen och lite tv tittande åkte Jonas iväg till Linus för att träffa honom.


här är en bild ifrån igår, haha.
Kommentarer
Postat av: Gabriella

Själv skulle ja bli jätteglad om du rösta på mig till veckans blogg :) Länken finns i min blogg.

Kram

2009-08-16 @ 23:18:04
URL: http://gaabriiellaas.blogg.se/
Postat av: Lina

lägg till mig på bloglovin så ska ja ställa en fråga ;)

2009-08-16 @ 23:19:24
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback