heartbreak hotel

har ätit middag nu och Jonas har fått sina presenter! han fick 1000kr och sen ett par adidar mjukisbyxor som han har önskat sig. Maud ringde mig tidigare idag och skulle egentligen ha köpt ett par hammarbymjukisbrallor men då sa jag att  han hellre ville ha de han fick! :)

om ett tag ska vi åka hem till mig så ska han få presenten utav min familj! hoppas att han blir glad :D.
nu ska jag dricka upp min P2 som Jonas gjorde till mig, han och Linus.

ha det bra! vet inte om det blir fler inlägg ikväll, men bilder ska tas imorgon. det vill jag lova. 
pussen

hahaha, måste bara skriva! Jonas försöker få reda på vad det är vi ska göra imorgon. och nu tror han att det är en överraskningsfest vi ska på för honom. hahahah! Jag och Linus sitter bara och ler, cuz it's noooot!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback