gör det för Ken och hans systers skull!

imorgon klockan 09:00 ska Ken Ring uppträda i tv4 nyhetsmorgon med sin nya låt "ber en bön". jag ska absolut kolla eftersom att det kommer vara den enda gången han kommer uppträda live med låten, eftersom att han syster har fått cancer och sången är riktad till henne. och han säger själv att han lyssnat på låten ca 2000 gånger och gråtit ca 1997 gånger,  så han kommer förmodligen göra det imorgon också. stackarn! :(

han ber också oss tittare att filma och sedan mejla till honom eftersom att han vill spara klippet. så gör det för Ken och hans systers skull! imorgon klockan 09:00 på tv4, ha kameran redo.

jag älskar hans låtar och har sett honom live. han är grym! en utav de bästa svenska rapparna jag vet. här kommer första låten jag hörde med honom.


Ken Ring - Kelian
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback