söndag

Sådär ja, nu är jag färdigfixad och ska dra till stan med malin och kolla på strumpbyxor, haha. det är gått ett hål i mina tyvärr, menmen. malin vaknade nyss så det kankse tar ett litet tag innan vi kommer in dock! men a.. sen vet jag inte vad som händer, kanske ska träffa jonas senare men det är inte helt säkert. imorgon ska jag iallafall hjälpa honom att plugga till sina prov! :) jag har redan haft de proven så jag kan de redan, hehe.

Gårkvällen var huur mysig som helst. efter att alla hade gått igår så satte jag och jonas på tvn, tände ljus och gjorde chips och dipp. sen masserade han mig lite eftersom att jag hade ont i ryggen. åh, min pluttis. älskar dig så mycket! du kan inte förstå. [bilder kommer!]

vad ska alla andra göra idag? :)
PEACE!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback