snart fixat mig klart

har precis duschat, haha. jag vet, fett sent men jag har kollat på tv osv. jonas, hans mamma och kjelle borde komma hem snart. han sa att de skulle komma tillbaka runt typ 6 så ja, vi får väll se när de rullar in! :) haha. vet inte vad som händer ikväll som sagt, är sugen på fest men det är ju söndag så tror inte nån har fest då. haha, men man vet ju aldrig ;) dock så har vi ingen dricka.. men det är lätt fixat! ;)

vad tycker ni om den nya headern och bakgrunden förresten? :)
Kommentarer
Postat av: Therese

jag gillar din nya designe :D du kan lägga in mig som vänner på din blogg om du inte har gjort de, själv ska jag bara fixa en till bild på mig när jag är normal sen är min blogg klar :P tack för inbjudan från i går :) <3

2009-04-07 @ 15:26:10
URL: http://tescha.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback