pluggaa och kondomer

Haha, nu har jag precis beställt kondomer ifrån hemsidan gratiskodis. 9 stycken kommer hem inom några få arbetsdagar står det! allting helt gratis också, utan frakt eller någonting. det ni, haha.

hur som helst! ska börja plugga lite nu, samhälle. vi ska välja nåt ämne och jag valde ökenspridningen. så nu tänkte jag ta tag i det här och börja skriva så att jag slipper bli stressad någon annan dag i veckan. kan inte så mycket om ämnet, men får läsa på mig lite, hah.

imrogon ska jag kanske träffa tove efter min klipptid :)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback