nyttigt - lätt eller svårt?

spanade in min blogg nyss och såg att jag hade fått en läsare ifrån Madrid. welcome! hahah. lite coolt faktiskt, även fast det kankse bara kan vara en svensk som läser min blogg som är utomlands. men hur som helst.. har ätit upp min kvällsmat nu! har kommit på en massa "knep" som man kan göra om man vill leva lite nyttigt.

* Äta var fjärde timme, vare sig jag är hungrig eller inte!
* Träna - behöver inte vara ofta, men länge.
* Variera träningen. Kan vara simning, spinning, cykling, någon sport.

tycker det låter skitbra, haha. däremot så får vi se ifall det där punkterna med träningen blir av. för det första ska jag börja med att gå ut och gå, annars kommer jag aldrig orka få upp min kondition. dessutom så vill jag ju faktiskt gå upp i vikt, och då större bröst. därför ska jag egentligen äta:

* fukost
* lunch
* mellanmål
* kvällsmat (macka/frukt)

inte så komplicerat och det borde faktiskt gå rätt så bra. haha, menmen. vi får väll se! annars blir det väll en skönhetsoperation. ciao<3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback