min roliga dag på stan

haha. nu har precis sofie, sandra och sofies pojkvän mattias gått hem. anna var med en liten stund men sen blev hon trött så vi åkte hem :( det var lite tråkigt, menmen. haha. det var så kul inne i stan asså! jag köpte en studentskiva klänning, hittade skor och vet typ exakt hur jag ska se ut nu. och det känns sååå skönt! ska bara sy upp klänningen lite så är den perfekt. dock så är den ifrån gina, röd. men aa, struntar i ifall nån annan kommer med samma, man får göra den till sin egen klänning och så att den passar på mig så blir det as bra :)!

sen gick vi och provade peruker, eller okej. anna gjorde. jag letade efter löshår som jag ska köpa sen, hittade dock inget men äh, får leta mer sen när jag får pengar. vi var värsta kändis magneterna också. vi såg linda rosing och bobby och sen nån annan svensk kändis som är med i nått program som jag inte kommer ihåg vad det heter nu.



Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback