min onsdag

sitter här nu framför datorn, hihi. snart ska jag åka och hämta F ifrån dagis även fast jag mår skit, men jag måste fan ha pengar. det är nödvändigt!!! idag var det praktik som sagt. började klockan 06:00 och fick lägga ut lite bröd i butiken, sen åt vi frukost :) och efter det fick jag lägga ut lite fler bröd, sen pajdeg, cheesecake och hmd. sen fick jag gå hem runt 10.30 :) fett najs.

hoppas fan att jag mår bra imorgon! vill inte missa någonting utav de 2 sista dagarna på praktiken, känns så onödigt! men jag kan ju inte råför om jag blir sjuk.. aja, här kommer lite bilder som jag tog aldelles nyss!


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback