high on you

sitter hemma hos min bebis nu, han är och jobbar men han lämnade nycklarna till mig så jag kan åka någonstanns :) plutt.

gårkvällen var sjuukt bra! haha. jag, jonas, malin, james och anna och danne var på nattbio och såg fast and the furoius. grym! alla lyckades nog somna någon gång förutom jonas och james tror jag, haha. roliga vi är! sen efter bion åkte vi hem. haha. men det var en lyckad kväll tycker jag iallafall :) synd bara att alla var så trötta! jag och jonas köpte popcorn, fy fan vad goott! älskar att gå på bio med dig. ahahahah och malin med sin sockebabo! hahaha, sötnos. har de som sms signal nu, haha! idag vet jag inte vad som händer. jonas kmr hem vid kankse 6 och jag måste nog hem en snabbis sen eller om vi sover hemma hos mig! imorgon ska jag passa F och på tisdag ska jag natta honom!

aja nu ska jag äta frukost. förresten, limpis bilderna är uppe nu ;)
PEACE n' LOVE
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback