en härlig spa weekend

åh. jag har ju glömt att berätta om helgen tillsammans med mormor, sofie, sandra, bodil och mamma. vi var ju som sagt i katrineholm på en herrgård som heter dufweholm. dagen började med picknick med vin, likörer osv, as gott asså, haha. så skulle mormor iväg på en behandling, massage, tror jag det var. så vi satt kvar och solade, det var ju sååå varmt. sen kom hon tillbaka och då gick vi och drack afternoon tea! skitgott och jättemysigt :) efter det satte vi på oss badkläder och gick ner till spat, badade jacuzzi och satt ute och solade i morgonrockarna som man fick. så himla härligt! efter det fixade sofie mig för middagen, lockade mitt hår, och sminkade mig. jag blev jättefin! hhi. sen åt vi 4 rätters middag! OM jag var mätt efter, hihi. men det var gott och jättetrevligt. sen skulle vi sova, somnade och vaknade runt 1 tiden och det lät som om någon gick framför sängen. det var så himla läskigt! haha. men aa, nu är det över :p här kommer lite bilder ifrån helgen. kankse lägger upp lite fler som bodil och sandra har tagit också, när de skickar! :)



 


Förrätten på förrätten.
Kall sparrissoppa.

Förrätten.
Nån musselgrej.

Varmrätten.
Gös

Ostar

Efterrätten på efterrätten.
Vanilj blandat med apelsin

Efterrätten
Vitchokladmousse
Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om kläderna jag hade i tisdags?

Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback