en brunett, igen!

har kommit hem för ungefär typ en timme sen. farmor och farfar är här just nu, men de ska strax åka och jag ska gå och lägga mig.

nu är jag brunett igen förretsen! haha. min älskade vän malin färgade det efter min praktik :) jag har haft en liten heldag med henne, min babo! jag åkte till odenplan och mötte henne efter min praktik och sen så åkte vi in till stan, malin shoppade runt lite! jävla cashflow unge, hahah. sen så köpte vi hårfärg och åkte hem till malin och åt först, sen blev det färgning. tuur att vi köpte två hårfärger asså annars hade det blivit fläckigt! usch. haha. det var iaf fett najs! sen åkte vi och hämtade F, han blev sååå glad när han såg att jag hade en kompis med mig. sen åkte vid bussen till myrans livs för malin skulle hämta sitt h&m paket :) F fick en glass av malin, haha fyfan vad glad han blev! sen lekte vi lite och sen kom hans mor.

imorgon ska jag träffa malin på dagen efter min praktik :) jag ska handa nya kläder och sen ska jag och malin fixa en liten påskpresent till våra boys. de kommer bli såååå överraskade för vi ska ge/göra likadant till våra älsklingar! de är de värda, hahah.

såhär ser jag ut nu! :)



Kommentarer
Postat av: malin

haha sötnosen :D <333

2009-04-03 @ 09:47:57
URL: http://unamor.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

fint med brunt, ser naturligt ut ^^

2009-04-04 @ 00:17:48
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Therese

du ser mycket bättre ut i brunt hår, de bruna håret fram häver dina ansikts darg samt att ingen kan kalla dig för fjortis nu :P <3

2009-04-07 @ 15:32:03
URL: http://tescha.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback