äntligen :)

fy fan vilket lättnad. kommer ni ihåg att jag nämnde förut att farmor skulle betala min studentklänning? men att jag fortfarande hade lite smått panik för min skivaklänning, då vi har coctail tema! hur som helst. igår vad min moster sofie på middag hemma hos oss. (och nej, hon är inte 50år. hon är 88a! alltså 2 år äldre än mig. var bara tvungen att förtydliga det, haha. aja, då sa hon att hon hade två stycken coctail klänningar!! en svart och en brun, och båda satt tajt och precis som jag ville att min klänning skulle se ut. så jag knakse ska få låna en utav de ifall de sitter bra på mig! :) woho! och dessutom så kanske jonas syster, som är frisör, fixa mitt hår till skivan. det ni!

äntligen börjar saker och ting falla på plats. nu är det bara alla pengar till middagen och eftersläppsbiljetterna som ska in. och högtalare till flaket, hm. undra hur de blir med dom..
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback