Tävling på g!!

Godmorgon. Jag har precis vaknat och sitter och kollar runt lite på facebook. Borde börja fixa mig snart, eftersom jag tar sådan himla tid på mig varje morgon, haha.. Vi ska ju som sagt på museum med klassen idag. och ska mötas vid Odenplan halv tolv, jag som inte ens hittar till det där museumet! haha. Men förhoppningsvis ska jag möta Maria och Elin i gullmarsplan så åker vi genemsamt. igårkväll var det ju kristallen förresten, haha! Gud vad roligt det var. Jag satt som fastklistrad, även fast jag hade hoppats på att det skulle vara idol igår. Men hur som helst, vad har alla tänkt att hitta på idag?

och dessutom, så tänkte jag  fixa en tävling till mig blogg. vad tycker ni att jag ska ta och hitta på? jag behövr ju era förslag, för att veta vad ni, som är mina läsare, är mest interesserade av. hjälp mig så fixar jag en tävligt så snart som möjligt!


Tänkte dela med mig en liten bild ifrån i fredags!


Ha det så bra så länge. Skriver nog mer sen! Puss och kram / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback