Skola

Sitter i skolan nu. Fy fan! Jag vill hem. Vi slutar om typ ca tre timmar efter att vi haft projektarbete.. Undra hur det blir! Nu har vi 40 minuters rast och sen börjar lektionen. Idag har vi haft lektioner som samhälle och natur, usch.. Jag höll på att somna, men ah. Haha! nu ska jag inte klaga.. Bella har gått hem så det är lite tråkigt, men jag hoppas att hon kommer imorgon istället och att hon mår bättre då. Efter skolan ska jag vara med Jonas, hihi. Och mamma och jag ska fixa plus kort till mig, yes äntligen!

För övrigt så vill jag bara informera om att det är 6 dagar tills jag fyller 18. Jippie! Paaaaarty.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback