Skola

Sitter i skolan just nu och har luchrast. Vi börjar om 25 minuter, sedan ska vi ha samhälle. Jag orkar verkligen inte! Fy fan vad tråkigt det är.. Men hur som helst, efter skolan ska jag hem och hämta mitt CV för att sedan åka till stan och lämna in nya på Waynes coffe, espesso house och så vidare. Tror verkligen att det skulle passa mig bäst, eller som sagt som barnvakt. Tror att jag vill satsa mest på barnvaktsjobben nu. men jag får se, vilka av de andra som hör av sig snabbast. Kanske kan göra båda? haha. Nu ska jag fortsätta med annat.

/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback