Popcorn time

Tjoho! Mamma har köpt popcorn. Så nu ska jag gå och poppa lite, haha! Gott va?! Jag som har varit sugen på det enda sen i måndags. och äntligen! haha, ibland läser hon mina tankar. Tack mamma! Love you <3 Jag tror däremot att jag håller på att bli sjuk, feber.. igen? Vet inte. Hoppas inte på det iallafall. Får hur som helst se ifall jag går till skolan imorgon, men om det är såhär så vet jag faktiskt inte. Kanske är påväg till att få urinvägsinfektion igen! Man vet aldrig, jag har inte gått så varmt klädd kankse. Hellre "vanligt" sjuk än urinvägsinfektion. Usch, det är något av det hemskaste jag någonsin varit med om i mina 18 år. Aldrig med igen, förhoppningsvis :)! Jaja, nu är det popcorn time. xo / Ida


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback