Onsdag.

Vaknade hemma hos Bella av att hennes lilla kanin satt och bet på buren så att det lät som om någon ville komma in i rummet, ungefär som om någon knackade på 5 miljoner gånger. Haha! Sedan gick jag upp och duschade, as skönt. Haha, sedan blev det dags att gå till skolan för att ha bild, och efter det var det samhälle. har inte hänt så mycket speciellt idag. Förutom att en viss person går mig och många andra, på nerverna. Usch! Hur som helst. Om det tag kommer Jonas hit så ska vi åka till Globen där jag ska byta storlek på en tröja jag gick av farmor och farfar i söndags när jag hade namnsdag.

Lite bilder ifrån idag:


Jag på samhälls lektionen. haha!


Jag på samhällslektionen här med. hahahah.


Jag tror att jag ska pierca naveln. Tror ni att det skulle passa? (bilden togs igår)
Kommentarer
Postat av: BELLa

aaah fyh fan imorse!! XD hemskt.. :P

<3

2008-09-17 @ 18:50:09
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback