Muffins.



Gud vad jag blev sugen på muffins! haha.
Hur som helst. Vi håller även på att fixa mitt rum hemma, vi ska mola om, skönt. Äntligen! Då får jag bort min fula, vidriga gula färg. Och så blir det mycket finare med vitt, hihi. Sen så ska jag även såklart göra om lite. Bort med alla bokhyllor (som redan är fixat) kankse få en ny soffa, och ny madrass till sängen. Och sedan ska jag även sätta upp lite bilder i mitt rum i ramar. Lite huller om buller på en viss vägg. Jag tror att det kommer bli as snyggt. Hade tänkt att sätta i till exempel, bilder som jag själv tagit på Tokio Hotel, ifrån konserten och signeringen, bilder på mig och kompisar, mig och familjen, och självklart. På mig och Jonas! <3 Alltså, bilder på folk som betyder någonting i mitt liv. Jag tror att det kommer bli as snyggt!! vad tror ni?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback