Måndag

Sitter och kollar lite på tv nu. Jonas och Mattias har precis åkt och spelat lite innebandy. Men båda kommer (förhoppningsvis) tillbaka hem sen. Hihi. Idag har jag ju färgat håret, eller ah. slingat! Det blev jättefint. Tänkte lägga upp lite bilder ifrån frisören senare i inlägget. Min dag har iallafall varit bra, haha. Den började med frisören klockan halv nio. Och när jag var klar där fick jag springa till bussen för att hinna till skolan och samhällsprovet som vi skulle ha. Jag hann precis, haha! Och inte var provet lätt.. Jag som tyckte att jag hade pluggat, och det tyckte även de andra också. Konstigt formulerade frågor tycker jag.. jaja, får väll se hur det går, annars blir det bara omprov! Vad mer kan man göra liksom? Sedan var det lunch och efter det natur. Vi gade läxförhör som jag inte hade pluggat på, haha! Men fick 12 av 16 ändå. Grymt va? Och sedan fick vi tillbaka läxförhöret i från förra veckan. ALLA RÄTT! Lite duktig kände jag mig, haha. Här kommer iallafall lite bilder ifrån idag!


Hos frisören, snyggt va?


Jag fick te, godis och kakor (men dom blev uppätna innan bilden togs, haha)


Resultatet. vad tycks?


Älskling och jag spelade guitar hero. Haha! ;)
Kommentarer
Postat av: Carrotastic

fysatan vad söt bilden näst längst ner på dig var! :*

åh, give me you sweetie! hahah :'D

puss <3

2008-09-15 @ 20:37:29
Postat av: Ida svarar

Haha tack igen :). haha, sure! Skickar på posten, hihi. Puss <3

2008-09-15 @ 21:55:36
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback