Måndag

God morgon! Har precis gått upp och tvättat håret. Så nu sitter jag här, och gör absolut ingenting. Mitt tåg går om ca en timme, så jag får se till att snabba mig lite, haha! Jonas ligger fortfarande och sover, så efter jag har fönat håret tror jag att jag ska krypa ner brevid honom igen, det är så mysigt! Skola idag, blää. Jag ser inte framemot det.. Dagen börjar med samhällskunskap och sedan har vi projektarbete. Och en till lektion jag inte kommer ihåg? haha! Jaja, slutar iallafall klockan två, så det är najs. Då ska jag på interjuv för Nanny Stockholm , även fast att jag redan fått ett extra jobb känner jag att jag kan leta vidare också, hos andra familjer! Kankse kan jag klämma in två familjer i veckan, hm. Får se! Då tjänar jag ju dubbelt upp, haha. Hur som helst, efter det ska jag och Jonas åka in till stan och köpa ny piercing till honom, den som han har i ny, har han tappat kulan på, så ja.. Det är lite brådis! För han vill ju inte att den ska växa igen! Nu skajag gå och föna håret, sminka mig och äta frukost. Ha en trevlig morgon allihopa. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback