Lys som en stjärna du vet.

Sitter hemma hos Jonas nu. Jag skulle hämta ett par byxor och snart ska jag åka hem till Bella för att sova där. Mysigt att det bara blir du och jag den här gången. Skolan var väll rätt okej, brandlarmet gick på religionen så vi fick spronga ut i ca 20 minuter och vänta på att få gå in igen, alltså inte så mycket gjort. haha! Och sedan var det yrkesteori där vi blandannat kom fram till vart vi ska ha våran studentskiva så det är nu fixat och bokat. Skönt! Arbat, om ni vet vad det är? Där ska vi iallafalll ha det. Och även hur vi ska göra på skolfotot, vi hade olika teman med det blev tillslut det förslaget jag ville. Heaven or hell! Hur kul som helst. Jag ska vara djävul, haha. Det blir spännande att se hur alla klär ut sen.

Sitter just nu och kollar på resor till London med ryanair. Jag och Jonas har nämnligen pratat lite om att vi kankse ska åka dit på nyår, när vi firar ett år.. Men vi får se hur det blir. Pengar behövs ju då! haha. Hoppas att det går för det skulle vara jättemysigt. Någon som har några förslag på vart man kan bo billigt i London förutom bed and breakfast?

På skolfotot ska jag vara djävul. Det ni! Bilder kommer om 3 veckor då fotot ska tas, haha.


/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback