Konst? Nja.

Så. Nu är jag typ helt klar, och väntar på att tiden ska gå. Dagen börjar med bild, därav bilden jag la upp.. haha! Vi skulle rita våra initcialer till en mapp som alla skulle göra. Har jag inte ritat fint? Haha. Jag lovar, den är grymt mycket snyggare i verkligheten. haha! Hur som helst, idag ska den bli klar, så jag får skynda mig. Har hälften kvar liksom.



Att göra i veckan:
[ ] Plugga till samhällsprovet som är på måndag
[ ] Ringa tandregleringen & kolla vilken tid jag har.
[ ] Skriva klart, de "tio budorden" på religionen.

Ja, det var väll allt för mig nu, än så länge. Om en halv timme går tunnelbanan, så jag ska väll fixa det sista nu. Men ni får ha det så bra allesammans. Så hörs vi sen! (Om jorden inte går under.. !!!) Puss och kram, xo / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback