Gårdagen.

Hej allihopa! Tänkte berätta lite om gårdagen :). Som sagt, jag och pappa åkte till Farsta på morgonen för att kolla lite på mobiler som jag önskar mig i födelsedagspresent till på lördag. efter vi gjort det så åt vi på donken och sedan blev det dags för mig att åka till skolan för att börja min dag. hur som helst, Bella var sjuk, idag igen. Usch krya på dig <3! men vi hade religion, as kul.. NAT! och efter det hade vi teori, eller "teori" skulle jag nog vilja kalla det för. Sedan åkte jag hem och fixade lite med saker hemma, och sedan åkte jag, mamma och pappa till Globen igen för att fortsätta våran mobiljakt. vi gick till expert direkt och frågade lite frågor om den mobilen som jag trodde jag skulle få. (w580) men istället började de fråga lite frågor på mobilen som var för dyr (läs om den i ett tidigare inlägg). Vi skulle jämnföra dom båda, och då frågade, bara av en slump "har ni w580:in i rosa?" och han svarade "nej tyvärr, bara i grå". Då sa pappa "ja men då blir det den andra ändå då! vill du det ida?" och jag blev sååå glad. sprang och kramade dom direkt, haha. Men till telefonen fick jag 2G minne, högtalare, hörlurara, nytt sim kort osvosv. Så himla bra köp! Jag tog den i röd. Alltså så har jag fått en för tidig födelsedags present, men en så himla fin sådan!!! tack mamma och pappa. Efter det åkte vi till Trångsund och fixade plus kort till mig, så nu kan jag åka när jag vill, haha. och sedan fick jag skjuts till en pizzeria där Jonas och hans kompisar satt och drack öl. Så ja, det var väll min dag!

Så nu sitter jag alltså hemma hos Jonas. Jag har precis börjat äta min frukost, kankse lägger in en bild på dagens outfit! Får se om jag hinner.
xoxo, Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback