Framtidsplaner..

Har precis kommit hem ifrån stan! Jag var ju där och lämnade in mitt CV till lite olika ställen. Det blev, burger king, espesso house och waynes coffe. Dessutom så var jag hos Nanny stockholm idag och kollade läget, alla var jätte trevliga. och jag hoppas verkligen att jag år ett sådant extra jobb. Hur som helst, i stan hittade jag och Jonas världens skönaste bio stolar, som jag SKA köpa när jag flyttar hemifrån! Först och främst kommer pengarna gå till en resa till London och fira våran ett års dag. Men efter det, sparas allt till en lägenhet! Jag vill verkigen flytta hemifrån, skaffa eget. Köksbord, säng, tapeter, hela kittet. Jag längtar så himla mycket, och jag hoppas att det snart blir min tur! Jag kommer såklart inte flytta in i en lägenhet själv, för det skulle jag verkligen alrig klara av, men jag hoppas att Jonas och jag skulle kunna flytta ihop tillsammans, jag vet att han vill. Det handlar ju just nu bara om pengarna! Haha. Men det löser sig alltid.

Nu ska jag fortsätta leta jobb på Arbetsförmedlingen osv. / Ida

Kommentarer
Postat av: Carrotastic

åh, det låter kul! :)

och är som sagt så glad för din skull!

att du & jonas hittade varandra, för

ni passar verkligen perfekt ihop :)



hoppas att alla framtidsplaner går bra! :*



puss!

2008-09-28 @ 18:11:27
Postat av: Ida svarar

Naw, vad gullig du är! Tack gumman :)<3

2008-09-28 @ 20:35:01
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback